بحث عبر موقع فينو مزيكا

اسماعيل الليثى - اغنية ابن دمى Mp3 من مسلسل الاسطورة

بواسطة http://djfeno-mazika.blogspot.com/ 5/30/2016 04:26:00 م

حصريا

موقع فينو مزيكا دوت كوم 

        اسماعيل الليثى - اغنية ابن دمى Mp3 من مسلسل الاسطورة

 

 

 

كلمات اغنية ابن دمى
أه أه أنا إتربيت على إكتافك ولحم إكتافي من خيرك
أنا لو عشت خدامك ده حقك أه وتقديرك

لو فضلت أبوس راسك و أوطي وأبوس على إيدك

دي حاجة تعلي من قيمتي ومتقللش من هيبتي

أقله يقولو عني أصيل وطمرت فيا تربيتك

إللي ملوش كبير بيشتريله كبير وإنت بقا كبيري

يا إبن دمي يا إبن أمي

ياللي ياما شلت همي إنت أبويا وإنت أخويا

وإنت عم الناس وعمي

يا إبن دُمِّيَ يا إبن أُمِّيَّ

ياللي ياما شَلَّتْ هَمِّيُّ إنت أبويًا وإنت أخويًا

وإنت أغلى الناس عندي

يا مجدع إنت يا أسد يا أبو الرجولة يا هدد

يا تاج راسي وعكازي يا صاحبي يا نعم السند

يا أبو الأصول والمرجلة عمرك ما جبت في يوم ورا

عايشين بحسك كلنا يا مغرق الناس جدعنة

يا إبن دُمِّيَ يا إبن أُمِّيَّ

ياللي ياما شَلَّتْ هَمِّيُّ إنت أبويًا وإنت أخويًا

وإنت أغلى حاجة عندي

الناس تملي تكبرك ويقدروك

وبيحكوا عنك حتى من غير ما يشوفوك

كفاية إني في أي حتة لو قلت إسمك

يقولوا تكرم لأجل أخوك

يا إبن دُمِّيَ يا إبن أُمِّيَّ

ياللي ياما شَلَّتْ هَمِّيُّ إنت أبويًا وإنت أخويًا

وإنت أغلى الناس عندي

للتحميل المباشر اضغط ع الصورة

http://adf.ly/1akOL5

 

 

رمضان كريم

 

 

 

 

 

 

 

 

أضف تعليقك

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.